środa, 14 lutego 2018

Elisium Nails - 036 Sweet Cranberry.

    Dzisiaj walentynki! <3 Wiem, że nie wszyscy obchodzą to święto, ale ja osobiście lubię ten dzień. Wszędzie serduszka, dużo różu i czerwieni. W tamtym roku moje paznokcie były typowo Walentynkowe, były serduszka, czerwony brokat. W tym roku jednak postawiłam na jednolite mani, bez wzorków. Kolor który wybrałam z tej okazji jest sam w sobie przepiękny. <3


A mowa o hybrydzie marki Elisium Nails w kolorze 036 Sweet Cranberry. Piękny intensywny malinowy róż. Właśnie w różowych paznokciach czuję się najlepiej, choć jest mnóstwo innych pięknych kolorów, które bardzo lubię. Kwadratowe, białe buteleczki wyróżniają się na tel innych marek. 


Ten kolor ma bardziej żelową formułę i jest lekko transparentny, dlatego ja nałożyłam trzy cienkie warstwy dla lepszego krycia. Praca z tym lakierem to czysta przyjemność, jest dość gęsty, nic nie spływa, nie robi smug, łatwo się rozprowadza. Jedynie co bym zmieniła to kształt zakrętki, nie mogę się przyzwyczaić do kwadratowego kształtu, zawsze używałam lakierów z okrągłymi zakrętkami. Ale myślę, że to kwestia przyzwyczajenia, za niedługo pewnie nie będę nawet na to zwracać uwagi. 

Zobaczcie jak pięknie wygląda ten kolor na dłoni. Fotografowałam 6 dni po zrobieniu pazurków.




Starałam się tak uchwycić kolor aby najlepiej go odzwierciedlić na zdjęciach. Ciężki kolor do fotografowania, wybrałam zdjęcia, które najbardziej przypominają to jak wygląda na żywo. <3 Może to też wina szarej aury za oknem, trzeba się nagimnastykować żeby wykrzesać jakieś zdjęcia. ;)

Oprócz tego koloru mam jeszcze dwa róże tej marki. Popatrzcie jak pięknie wyglądają na wzorniku zarówno w matowym wykończeniu jak i w połysku. Już nawet wiem jakie zrobię kolejne mani, ale to wam pokażę za około 2 tygodnie. ;) Tym razem postawię na mat.


Znacie te hybrydy? Ja jestem bardzo zadowolona i na tych trzech kolorach na pewno się nie skończy.
Cena za buteleczkę o pojemności 8 ml wynosi 25 zł. 
Są tutaj fanki różowych paznokci? :)

Miłego dnia wam życzę, buziaki :*

14 komentarzy: