sobota, 14 października 2017

Yankee Candle - Autumn Glow

   Dawno już odpalałam kominek z jakimś woskiem, a to dlatego, że brakło mi podgrzewaczy i ciągle zapominałam kupić. :D Dzisiaj jednak nie zapomniałam i tym oto sposobem w moim pokoju unosi się właśnie zapach od Yankee Candle - Autumn Glow. Na sucho mnie urzekł i wygrał dzisiaj z Warm Cashmere, o którym pisałam wam TUTAJ. To drugi zapach z jesiennej kolekcji Q3 Fall in love. 


Zapach Autumn Glow ma piękny, ciemny wosk i jeszcze piękniejszą jesienną naklejkę. Na sucho pachniał bardzo perfumeryjnie i delikatnie. Postanowiłam wrzucić połowę tarty do kominka. Bardzo szybko zapach rozprzestrzenił się w pomieszczeniu. Na pierwszy plan wybija się ciepła paczula i otulające nuty złotego bursztynu. Producent zapewnia również, że znajdziemy w tym zapachu nuty świeżo ciętych ziół i delikatne nuty cytrusów. Niestety, ani mój nos, ani nos męża ich nie wyczuwa. 
Mimo to, ten zapach sprawia, że w sypialni zrobiło się bardzo przytulnie i magicznie. 
Moc ma bardzo dobrą, ale nie przytłacza i nie powoduje bólu głowy. 


Idealnie sprawdzi się teraz, w jesienne, długie wieczory. Zapach ten zaliczam do otulaczy, choć producent zaliczył go do kategorii rześkiej. Jest on mocno perfumowany i tajemniczy. 



Wosk kosztuje 9 zł i kupicie go np TUTAJ

Znacie już ten zapach? Jeśli nie, to koniecznie musicie go poznać. ;)


7 komentarzy:

  1. coś dla mnie, wezme pod go pod uwage :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zacząć przygodę z tymi tartaletkami, i kiedy przeczytałam, że zawierają aromat świeżo ściętych zioł, od razu go zapragnęłam! Szkoda, że go nie wyczuwacie, może mi się uda ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienią lubię takie zapachy
    ;) Ale przyznaję, że dawno nic nie paliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś ten wosk ładny ale nie należy do gron moich nawet top 10

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten zapach i mam ochotę na dużą świece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma bardzo intrygujący kolor, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienna seria YC wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń