poniedziałek, 16 października 2017

Semilac - 005 Berry Nude

    Zapowiada się na prawdę piękny tydzień. Termometry mają wskazywać powyżej 20 stopni i ma być dużo słońca. Dlatego zjem obiad i zabieram maluchy do lasu na spacer. Muszę naładować baterie i odpocząć. A was zostawiam z najpiękniejszym kolorem na jesień jaki noszę obecnie. ;) Spróbowałam pierwszy raz zrobić gradient na paznokciu, oceńcie sami.


A mowa o Berry Nude marki Semilac. Pokazywałam już wam go na wzorniku w poście z ulubieńcami na jesień. Dla mnie to piękne, przygaszone bordo z lekką domieszką fioletu, zmienia się w ciągu dnia w zależności od tego, jakie światło pada na paznokcie. 
Lakier ma genialne krycie, już dwie cienkie warstwy pokrywają pięknie płytkę. Nie smuży i nie bąbelkuje. Ale moim zdaniem te lakiery nie tworzą bąbli, myślę, że to wina złej techniki malowania.


Na serdecznym palcu połączyłam go z piennym nudziakiem Creamy Muffin, również marki Semilac. Przejście między lakierami robiłam pędzelkiem, namachałam się bardzo, ale warto było. :D Jestem zadowolona z efektu końcowego. Ale będę ćwiczyć jeszcze na wzornikach gradient.


Ten kolor zagości jeszcze nie raz u mnie na dłoniach. Już nawet mam pomysł na kolejne zdobienie, bardziej skomplikowane. Jak zrobię to na pewno wam pokażę :) Ale kolejne to będzie zdobienie na Halloween.


Lakier kosztuje 29 zł za buteleczkę o pojemności 7 ml. Ja maluję paznokcie tylko sobie, więc będę go mieć bardzo długo. 

Jak wam się podoba ten kolor? 

19 komentarzy:

  1. Ale świetny kolor! Koniecznie muszę takiego poszukać wśród tradycyjnych lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest jeden z kolorów Semilaca, które za każdym razem mnie zachwycają! Koniecznie mus zasilić moje zbiory. A połączenie z Creamy Muffin, nota bene też przepięknym, wygląda obłędnie! <3

    Piękne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie! fantastyczny jesienny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najszybciej muszę go zamówić :D ! Widziałam go już tyle razy u innych dziewczyn ,że koniecznie przy następnym zamówieniu muszę go sobie sprawić ! Bardzo na czasie i bardzo 'mój' odcień lakieru <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor. Idealnie jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek; w sam raz na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super manicure! takie zdobienie przydpadlo mi bardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor, koniecznie muszę go mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę CI paznokci :) Kolor jest piękny, w sam raz na jesień. Nie mogę się doczekać swojego zamówienia nowych lakierów hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Berry Nude to przepiękny odcień, a Ty stworzyłaś boski manicure z nim w roli głównej!

    OdpowiedzUsuń