niedziela, 8 października 2017

Kringle Candle - Hot Chocolate

   Dzieci już zasnęły, w okna miarowo i spokojnie stukają krople deszczu. A ja odpaliłam drugi raz świeczkę marki Kringle Candle o zapachu Hot Chocolate. Jest to moja pierwsza świeczka typu Coloured daylight tej firmy. Jak tylko dotarło moje zamówienie musiałam sprawdzić jak pachnie na sucho. 
Miałam nadzieję, że nie będzie tak mocna w paleniu bo udusi mnie jej słodycz.


Świeczka ta ma wieczko z piękną naklejką. Jednak nie oddaje tego uroku, jaki ma ona na dużej świecy. Wypełniona jest białym woskiem o bardzo przyjemnym, słodkim zapachu, niczym kubek gorącej czekolady. Jest to bardzo mocny zapach i obawiałam się bólu głowy przy dłuższym paleniu, na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Szybko wypełnia cały dom aromat prawdziwej czekolady, jestem pod wrażeniem, że udało im się tak doskonale odzwierciedlić ten zapach. Jest idealny o tej porze roku, gdy na dworze zimno i plucha. Zapach jest wyczuwalny jeszcze na drugi dzień od palenia. 




Świeczka ma 52 g i pali się około 12 godzin. Kosztuje 12 zł i możecie zamówić ją np TUTAJ.

Coraz bardziej kuszą mnie świece Kringle Candle, mam tylko jedną małą, a duże tak pięknie się prezentują. Szczęście w nieszczęściu, że nie jestem milionerką, bo kupiłabym każdy zapach. :D Na razie muszę zadowolić się tymi maluchami, których na dniach zamówię więcej, tylko jakie zapachy wybrać jak budżet ograniczony... Możecie coś polecić na takie dni jak dzisiaj? :*


9 komentarzy:

  1. Mnie zaczarował na sucho, po odpaleniu stracił i czuć było chemie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gold cashmire znasz? Zauroczy cię!
    dołączylam do obserwatorów i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten zapach, juz wypaliłam ale zamówię kolejną świeczkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tych wosków, ale zapach hot chocolate brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ukochany zapach! <3 To on mnie przekonał do KC, po kilku zakupach przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten zapach :) Już w stym sezonie gościł w moim domu. Niestety mężowi się on nie podoa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się ostatnio zakochałam w zapachu Gold&Cashmere <3 Idealne na takie jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń