piątek, 13 października 2017

Dresscloud - idealne miejsce w sieci dla każdej kobiety - Goldenbox

 Ostatnio dopisuje mi szczęście, wygrałam rozdanie na Instagramie na profilu Dresscloud. A teraz odebrałam maila, że zostałam ambasadorką w najnowszej kampanii Le Petit Marseillais. Dlatego cieszę się póki mogę, zazwyczaj jest tak, że później nic nie wygrywam przez dłuższy okres czasu. 
Dzisiaj opowiem wam w kilku słowach o pięknym pudełku od Golden Rose, to moja najpiękniej pachnąca przesyłka jaką kiedykolwiek otrzymałam. Wymarzyłam sobie tą wygraną w konkursie. :)


Jeśli chodzi o portal Dresscloud.pl, to mam aktywny profil tam od ponad dwóch lat. Jest tam mnóstwo świetnych dziewczyn, które zawsze służą pomocą i dobrym słowem. Na forum, zwanym tam babble-box, dzielimy się radami, kodami rabatowymi, akcjami do testowania, wiele dziewczyn szuka tam wsparcia związanych z różnymi sytuacjami w ich życiu. To tylko namiastka tego, o czym rozmawiamy na forum :)

Każda z clouders (użytkowniczki) dodaj tzw chmurki (zdjęcia), na które każda uzytkowniczka może nam dać jeden kryształek. Za kryształki możemy licytować swopy, są to piękne zestawy kosmetyków i różnych akcesoriów. Pojawiają się także swopy z biżuterią czy nawet ręcznikami. To ile otrzymujemy kryształków zależy od naszej aktywności na portalu, jeśli kryształkujemy chmurki innych dziewczyn to i one chętnie nam je oddają w postaci kryształków pod naszymi zdjęciami. 
Kryształki możemy także zdobyć za wykonywanie codziennie zadań oraz gdy nasz post dostanie odznakę "polecany" lub "idealny".

Tak, wiem, brzmi to kosmicznie :D Ale na prawdę warto założyć sobie tam profil, nie koniecznie dla samych wygranych swopów, a dla dziewczyn, które tam są. Można poznać wiele ciekawych i sympatycznych osób. Zresztą, zobaczcie jak to wciąga ;)


Moja nagroda wygrana na Instagramie sprawiła mi wiele radości. Kosmetyki marki Golden Rose bardzo lubię i cieszę się, że będę mogła przetestować kosmetyki, których jeszcze nie miałam wcześniej. 


Gdy otworzyłam przesyłkę, nie mogłam uwierzyć w to, jak ona pięknie pachnie. Nie mam pojęcia czym był popsikany w środku zestaw kosmetyków, ale marzą mi się takie perfumy <3

W pudełku znalazłam:
- Contour Powder Kit - Paleta do konturowania.
- Longstay Brow Styling Gel - Długotrwały żel do stylizacji brwi.
- False Lashes Mascara - Tusz wydłużająco-pogrubiający.
- Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie nr 21.
- Piękną bawełnianą eko torbę z logo Dresscloud 
oraz mnóstwo gratisów długopis, naklejki, bibułki matujące czy próbki kosmetyków Golden Rose. 


Pomadka wylądowała na moich ustach zaraz po rozpakowaniu kosmetyków. Wstyd się przyznać, ale to moja pierwsza płynna pomadka tej marki. Zna je już pewnie 3/4 internetu, a mi jakoś nigdy nie było po drodze aby je kupić. Dopiero od niedawna mogę kupować kosmetyki tej marki stacjonarnie u siebie, wcześniej nie było takiej możliwości. Jestem pewna, że na dniach dołączą do kolekcji kolejne pomadki w innych kolorach. Paleta do konturowania może przekona mnie do nauki tej sztuki w makijażu :D


Zapraszam was do założenia profilu i wrzucania zdjęć. Im więcej nas tam, tym przyjemniej i różnorodniej <3 

Jeśli masz ochotę założyć tam konto, to proszę oto mój link polecający: http://dresscloud.pl/ref/220FX/

Przyznam szczerze, że publikuję ten link pierwszy raz od kiedy mam tam konto. Nie zbierałam nigdy punktów i nie mam ani jednej osoby zarejestrowanej z mojego polecenia, dlatego tym bardziej mi będzie miło jeśli do nas dołączysz :*

A dla całej załogi, która dba o ład i porządek na Dresslocud, przesyłam moc buziaków i jeszcze raz chciałam podziękować za możliwość wygrania tego pachnącego pudełka samych wspaniałości. <3

13 komentarzy:

  1. Wspaniała paczuszka, co do tego portalu to gdzieś już o nim czytałam ale teraz bliżej się mu przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! też kiedyś wygrałam takie pudełeczko wiec wiem,ze to masa radosci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty marki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna inicjatywa ten DressCloud :) Założyłam tam konto, ale nic więcej jeszcze nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie przesyłki zawsze cieszą :) Szminki Golden Rose to moje ulubione egzemplarze :) A na DressCloud konta jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej, też bardzo lubię Golden Rose :) mi teraz udało się wylicytować swopa i nie mogę się doczekać aż przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagroda kochana :D
    Ja również mam konto na Dresscloud, w sumie od konta na tym portalu zaczęła się moja przygoda z blogowaniem na poważnie. Spodobało mi się pisanie recenzji i tworzenie własnego miejsca w sieci. Obecnie mało tam zaglądam, choć czasem mam ochotę coś wrzucić na swoje konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś słyszałam o Dresscloud, ale przerażały mnie te kryształki właśnie i nie bawiłam się w to :D Ale gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadziłam profil na dresscloud, jednak nie wystarczało mi czasu, więc póki co zawiesiła działalność, lecz nie kasowalam profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogubiłam się w tych chmurkach i kryształkach jak tylko czytałam, ale może założę tam z ciekawości profil :D pokaż koniecznie tę pomadkę, uwielbiam fiolety i chętnie bym zobaczyła jak wygląda ta, i czy warto ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje jeszcze raz! ;-))) Ja także zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem od DC! Pozdrawiam wszystkie obecne i przyszłe Clouders ;D

    OdpowiedzUsuń